Сайт знаходиться в стадії розробки, багато функцій ще не працюють і замовлення через сайт не приймаються.

Пн — Пт: 10:00 — 16:00, Сб — Нд: вихідний

Меню

Умови гарантійного обміну

Умови гарантії:

  • Протягом гарантійного терміну покупець має право на безкоштовний ремонт або заміну товару.
  • Гарантія поширюється тільки на апаратні складові пристрою в разі виникнення несправності, що виникла з вини виробника.
  • Рішення про ремонт або заміну пристрою приймається сервісним центром.
  • Гарантія діє лише при пред'явленні правильно і повністю заповненого гарантійного талона. Відсутність, неправильне або неповне заповнення гарантійного талона може бути причиною відмови в гарантійному обслуговуванні. Сервісний центр залишає за собою право вимагати у споживача товарний чек (накладну) в разі виникнення питань, пов'язаних з підтвердженням гарантії вироби.

 

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на:

  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).
  • Пошкодження, викликані підвищенням або пониженням напруги в мережі.
  • Пошкодження або некоректно функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів.
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  • Природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів.
  • Наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
  • Витрати на доставку пошкодженого товару і доставку заміни покупцеві.
  • Покриття ризиків пошкодження або втрати товару при доставці покупцю поштовою службою або компанією-перевізником.
  • Кабелю, роз'єми і сполучні частини.

 

Покупцеві може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні якщо:

  • Відсутні або пошкоджені гарантійні пломби.
  • Закінчився термін гарантії.
  • Порушено правила експлуатації пристрою.
  • Пошкодження товару покупцем, включаючи механічні, теплові, електричні, потрапляння вологи та інші типи пошкоджень.
  • У разі несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.
  • Якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

 

У разі поломки або некоректної роботи пристрою:

  • Зверніться за консультацією до продавця.
  • Максимально докладно опишіть суть проблеми.
  • Вкажіть серійний номер пристрою.
  • Якщо проблему неможливо вирішити на відстані, Вам необхідно звернутися за місцем придбання пристрою для провидіння діагностики (з повною комплектацією) з гарантійним талоном, чеком / накладної на товар (документом, що підтверджує оплату).
  • Переконайтеся в цілості гарантійних пломб.