Сайт знаходиться в стадії розробки, багато функцій ще не працюють і замовлення через сайт не приймаються.

Пн — Пт: 10:00 — 16:00, Сб — Нд: вихідний

Меню

Гарантійний обмін

Ми забезпечуємо гарантійне обслуговування протягом встановлених гарантійних термінів при повній комплектації - наявності правильно заповненого гарантійного талона, пломб або стікерів, а також оригінальної упаковки..

Гарантійне обслуговування включає усунення недоліків або несправностей товару, викликаних дефектами виробництва або вони виникли до передачі товару покупцю. При неможливості усунення недоліків чи несправностей провадиться гарантійний обмін товару.

Прийом на гарантійний обмін здійснюється за допомогою пересилання кур'єрської служби Нова Пошта. Дані для надсилання вказані у гарантійному талоні.

За необхідності перевірки якості товару може бути проведена перевірка, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов, а також встановлення справжності фактів, викладених у Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ „Про захист прав споживачів” становить 14 днів. 

Для гарантійного обміну приймаються товари, придбані тільки на нашому сайті. Або з нашим гарантійним талоном. За гарантією товару придбаного у наших партнерів, (без нашого гар. талона) звертайтесь будь ласка до магазину, в якому Ви купували товар.
 

Заповніть заявку на гарантійний обмін:

Процедура гарантійного обміну товару:

  • Переконатися, що не порушені умови експлуатації.
  • Переконатися, що пристрій не пошкоджено (механічні, теплові, електричні, потрапляння вологи та інші типи пошкоджень).
  • Переконатися, що пристрій не має пошкодження, викликані потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
  • Переконатися, що не відбувалося несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.
  • Переконатися, що збережені всі ярлики і заводська упаковка, та в наявності і не пошкоджені гарантійні пломби.
  • Переконатися в наявності правильно заповненого гарантійного талона, та виконані всі умови за ним.
  • Переконатись, що не закінчився гарантійний термін.

 

Доставка товару здіснюється за рахунок покупця.
(не оплачені відправлення не забираються)

 

Товар: