
Ми забезпечуємо гарантійне обслуговування протягом встановлених гарантійних термінів при повній комплектації - наявності правильно заповненого гарантійного талона, пломб або стікерів, а також оригінальної упаковки..
Гарантійне обслуговування включає усунення недоліків або несправностей товару, викликаних дефектами виробництва або вони виникли до передачі товару покупцю. При неможливості усунення недоліків чи несправностей провадиться гарантійний обмін товару.
Прийом на гарантійний обмін здійснюється за допомогою пересилання кур'єрської служби Нова Пошта. Дані для надсилання вказані у гарантійному талоні.
За необхідності перевірки якості товару може бути проведена перевірка, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов, а також встановлення справжності фактів, викладених у Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ „Про захист прав споживачів” становить 14 днів.
Для гарантійного обміну приймаються товари, придбані тільки на нашому сайті. Або з нашим гарантійним талоном. За гарантією товару придбаного у наших партнерів, (без нашого гар. талона) звертайтесь будь ласка до магазину, в якому Ви купували товар.